maandag 21 oktober 2013

Aankopen Primark

Ciao! Dit weekend was echt een top weekend! Heb veel leuke dingen gedaan. Zoals in mijn vorige blog te lezen is ben ik met mijn moeder naar de Primark geweest. Onderweg kwamen wij erachter dat de A20 afgesloten was! Een beetje een drama op de heenweg dus, waardoor we iets later aankwamen in Alexandrium.. Maar dat maakte gelukkig niks uit! Het was nog helemaal niet druk bij de Primark dus we konden in het begin lekker op ons gemak rondkijken, zonder dat iedereen elkaar in de weg liep. Ik was niet speciaal naar specifieke dingen op zoek, maar ben wel erg leuk geslaagd! Wanneer ik de Primark inloop ga ik altijd als eerste naar de 1ste verdieping toe, de schoenen en accessoires. Hier  lijkt het altijd een stuk drukker, omdat deze afdeling wordt gedeeld met de afdeling mannen en kinderen. Hier viel mijn oog op een aantal items:
 
Op de 1ste verdieping hebben ze verschrikkelijk veel accessoires. Van kettingen en armbanden tot hairdonuts, schoenen en riemen. Ze hebben erg leuke sieraden, alleen bij sommige zie je te goed dat het van plastic is gemaakt. Wel heb ik deze leuke grote ring gekocht. Hij is simpel, maar toch weer een beetje apart, omdat hij best groot is. Ik vind zilveren of gouden sieraden altijd wel handig, die kun je makkelijk en bij veel outfits combineren. Deze ring was maar €2 euro!
Ook heb ik twee haarklips gekocht, deze zaten bij elkaar op een kaartje. Een zwarte en een met leuke panterprint, deze waren €1.50.

Al een tijdje was ik op zoek naar een zwarte tas. In de rekken zag ik deze tas ineens hangen, helemaal in z’n eentje haha. Snel heb ik ‘m in mijn shoppingbag gedaan, want ze hingen nergens anders meer. Misschien kwam het, omdat dit een limited edition is. Hij is erg ruim, wat ik super fijn vind. Het enige nadeel is dat er maar 1 vak is met een rits, en geen verdere andere vakjes. De tas kostte €20 euro.
                                                              

Na boven lekker geshopt te hebben zijn mijn moeder en ik naar de begane grond gegaan. Inmiddels was het op de 1ste verdieping ook alweer iets drukker aan het worden dus dat kwam goed uit.

Gekke sokken vind ik altijd wel grappig. Heb meestal zwarte lage en hoge sokken, maar ook een aantal gekke sokken. Bijvoorbeeld met allemaal snorretjes erop of een beestje op je sok wat net lijkt alsof hij je been opeet. In de Primark hadden ze erg leuke sokken, ik kon bijna niet kiezen! Deze vond ik er wel lief uitzien en je kan toch nooit genoeg sokken hebben. Deze sokken waren maar €3.50.

               
Dit is een simpel zwart jurkje met een dun goud riempje om de middel. Doordat het een simpel jurkje is kan deze op worden geleukt met verschillende accessoires, zoals opvallende oorbellen, ketting of armband. Het jurkje kostte €15 euro.
Op de tweede foto heb ik het dunne gouden riempje vervangen door een ander riempje. Deze komt bij de pieces vandaan en heb ik ook van het weekend gekocht. De riem was afgeprijsd naar €13,50.

 
                                                                          

Mijn moeder stond al in de rij voor de paskamers toen ik toch besloot toch nog even een snel rondje te maken. Toen zag ik deze fluffy trui hangen: It’s so fluffy! Hij is lichtroze pluizig en kostte €14 euro. Vond hem zelf erg schattig en moest achteraf denken aan de serie Dunya en Desie. De moeder van Desie had in de serie vaak van dit soort truien aan hihi.
Soms ben ik nogal corky.. Ik was op zoek naar een foute onepiece om thuis lekker in de kunnen luieren met een lekkere kop thee en een film. Ik had al zo’n voorgevoel dat ze dit bij de Primark vast wel moesten hebben. En ja! Ze hadden er supeeeer veel. Panterprint, poezen, aardbei en nog veel meer. Er hingen er denk ik wel een stuk of 10 verschillenden. Ik koos voor deze roze met mopshondjes. Super schattig toch!? Dit super zachte pak kostte €12 euro.

Dit waren mijn aankopen van de Primark! Ook zijn mijn moeder en ik nog geslaagd bij de Zara en de Pieces. 


                               
Bij de Pieces heb ik het riempje gekocht wat ik gecombineerd had met het zwarte jurkje, maar ook deze ketting. Hij is matzwart en had zo eentje nergens nog gezien. Zelf vond ik hem best prijzig, hij was €19,95, maar hij is wel apart. Ook was het tweede sieraad gratis, dus had mijn moeder nog een leuke armband voor zichzelf uitgekozen.
 Zelf heb ik erg vaak zwarte broeken of leggings aan. Vind het gewoon fijn dat je hier alles op kan dragen. Bij de Zara hebben ze altijd erg mooie en vaak aparte leggings van goede kwaliteit. Hier heb ik deze zwarte legging gekocht met een nepleren streep aan de zijkant en een hoge band rond de middel. De legging was €29,95 deze zijn meestal rond deze prijs maar ik vind ze altijd erg mooi zitten. Ook de grijze crop-trui heb ik daar gekocht. Deze was €25,95 en vond ik leuk om te combineren met een hoge broek of legging.

Voor de rest heb ik een erg leuke dag gehad, lekker geshopt, heerlijk gebrunchd bij de Delifrance (een ciabattabroodje met carpaccio en mijn moeder een ontbijtje met een broodje gezond en een croissantje) en aan het einde van de dag nog een lekker wijntje gedronken met bitterballen erbij in het Grand Café.

Wat vonden jullie van mijn aankopen? Hebben jullie laatste tijd nog leuke items gekocht of bij leuke winkels geweest?
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten